Vad är Newscycle användargrupp?

Infomaker är sedan juli förra året en del av Newscycle solutions och det gör att att Infomakers kunder nu kan dra nytta av att vara del av ett nätverk, som kallas Newscycle User Group (NUG).

Newscycle user group samlar medlemmar bland Newscycles kunder. The user group jobbar som en förening med styrelse och stadgar. Olika grupper finns över världen och Norden tillhör EMEA-sektionen (Europe, Middle east, Africa).

Användarföreningens styrelse står i nära kontakt med Newscycles ledning, ger regelbundet feedback på produkter och deltar i strategiska partner-program.

Den årliga användarkonferensen planeras i samarbete med användarföreningen och många ämnen i programmet hålls av medlemmarna.

I maj är först agången som Newscycle- och Infomakerkunder i EMEA kan träffas under det här paraplyet. Det är två dagar med uppdateringar, interaktion och möjlighet att lära känna andra människor på Newscycle.

Agenda innhehåller sessioner om Newscycle och Infomaker programmen och introduktioner och genomgångar av latest roadmaps, övningar, diskussioner och mycket mer.

Användarkonferensen är på engelska och här är det preliminära programmet som ger en bild av upplägget:

The Preliminary Program

See the updated program at Newscycle.com. The program will be in English. Below is the preliminary one:

Editorial track (preliminary)

Towards 2020: How will Newscycle enhance the software to help the customers meet their challenges? Roadmap session.

Digital transformation: Learn from successful media companies that have shifted focus from print to digital.

Content and newsroom planning: Planning is the key to make the best use of decreasing resources.

Categorization of content: How to get the best out of metadata to strengthen your digital business.

Automated print production: The potential of letting a machine do the page layout.

Print Planning: Streamline the planning process of our print publications with Plan Smart and Content Planner.

Robot journalism: See how media companies use artificial intelligence.

Migration to Infomaker tools: How easy it is to switch to Infomakers digital tool!

Advertising track (preliminary)

Planning the future: What does the roadmap of legacy products look like, and what can we expect in 2019? Roadmap session.

SalesLink implementation journey: Different approaches to engaging the organization in system implementation. Big bang vs small incremental steps.

Business intelligence: Taking widgets, BI tools and Smart Reports provided in SalesLink to the next level.

Driving digital business: “ASI version 2.0” - Integrating SalesLink with ad server systems for seamless digital order booking and execution.

Using customer data and segmentation to drive revenues: How can "big data" help to steer your campaigns and sales reps.

Digital ad production: Driving digital revenues with streamlined digital ad production.

Du är välkommen!

Användarkonferensen är gratis och du registrerar dig genom att fylla i formuläret här på Newscycle' site.

Datum och Plats

8-9 Maj, 2019, Turning Torso kl 10.00 på onsdagen till kl 16.00 på torsdagen.

Accommodation

Park Inn by Radisson Malmö, Sjömansgatan 2, 211 19, Malmö, Sweden

Deltagarna måste boka hotel själva. Det hanteras inte av Newscycle.

Boka genom sofia.oskarsson@parkinn.com, per mail eller ring +46 40 628 60 00.

Register and find more about accommodation group rates and the conference here →